top of page
Kaina priklauso nuo darbų apimties, darbuotojų skaičiaus, gaunamų sąskaitų faktūrų kiekio, ilgalaikio turto apskaitos. 
Konsultacija

1 val. - €80

Konsultacija mokesčių, verslo steigimo klausimais, juridiniams ir fiziniams asmenims, t.t.

1

100Eur/mėn

Iki 20 pirminių (pirkimų, pardavimų) dokumentų, kai yra 1 darbuotojas, pilnas buhalterijos sutvarkymas su konsultacijomis kainuoja 100EUR/mėn (jei darbuotojų daugiau, +25EUR už darbuotoją)

2

180-200Eur/mėn

Nuo 20 iki 100 pirminių dokumentų, kai yra iki 5 darbuotojų, pilnas buhalterijos sutvarkymas su konsultacijomis kainuoja 180-200 EUR/mėn

3

Nuo 200Eur/mėn

Esant didesniam dokumentų ir darbuotojų kiekiui, pilnas buhalterijos sutvarkymas su konsultacijomis aptariamas individualiai, kainoms esant nuo 200EUR/mėn.

PASLAUGOS

1

Tvarkingai vedama buhalterija

Prisijungimai prie buhalterinės programos klientams — bet kuriuo metu galite patikrinti savo įmonės rodiklius, atsisiųsti sąskaitas ir peržiūrėti viso laikotarpio dokumentus.

2

Dokumentų tvarkymas

Operatyvus dokumentų tvarkymas — priimame pateiktus dokumentus, atliekame analizę ir parengiame ataskaitas bei deklaracijas VMI ir Sodrai.

3

Tvarkome ir teikiame VMI ataskaitas

Pagal VMI kryžminio sutikrinimo duomenis padedame surasti trūkstamus dokumentus ir užtikrinti apskaitos tikslumą.

4

Likučių ir apskaitos tikslumas

Atsakingas požiūris į sandėlio likučius ir buhalterinės apskaitos tikslumą — kruopščiai tikriname kiekvieną detalę.

Dėkojame už jūsų užklausą, greitu metu atsakysime!

bottom of page